مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 15:102023-12-18سياسي

جاده ای با استاندارد روستایی و کاربری ترانزیتی


محور روستایی عبداله گیو به سلطان آباد اگرچه عنوان محور بین المللی را یدک می کشد اما چند سال است کاری اساسی برای ساماندهی آن از لحاظ زیرساخت انجام نشده و اکنون با مشکلات زیادی در حوزه جاده ای مواجه است.

- ایسنا/خراسان رضوی محور روستایی عبداله گیو به سلطان آباد اگرچه عنوان محور بین المللی را یدک می کشد اما چند سال است کاری اساسی برای ساماندهی آن از لحاظ زیرساخت انجام نشده و اکنون با مشکلات زیادی در حوزه جاده ای مواجه است.

بخشدار سرولایت در گفت و گو با ایسنا، با انتقاد از اینکه طی 24 ساعت گذشته به دلیل غیراستاندارد بودن محور روستایی عبداله گیو به سلطان آباد شاهد واژگونی دو دستگاه تریلی ترانزیت بودیم، افزود: پروژه ملی بام – چکنه که باعث اتصال راه مواصلاتی خراسان شمالی به خراسان رضوی (از اسفراین به چکنه مرکز بخش سرولایت) می شود حرکتی لاک پشتی داشته و در حال حاضر متوقف است.

باقر صدیقی عنوان کرد: پروژه بزرگراه محور قوچان- بام- اسفراین- سنخواست- جاجرم- میامی در قالب یک پروژه ملی، باعث ارتقای شاخص راه های خراسان شمالی و استان های خراسان رضوی و سمنان می شود.

وی خاطرنشان کرد: علیرغم اینکه این پروژه ملی می تواند یکی از شریان های ارتباطی و اقتصادی مهم کشور باشد اما با وجود فعالیت های صورت گرفته هنوز زمان بهره برداری از آن مشخص نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده ای با استاندارد روستایی و کاربری ترانزیتی

جاده ای با استاندارد روستایی و کاربری ترانزیتی