مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 18:252023-11-24بين الملل

وضعیت بد اینترنت و تلفن همراه به خطبه های نماز جمعه دیشموک کشیده شد


این هفته وضعیت بد اینترنت و تلفن همراه به خطبه های نماز جمعه دیشموک کشیده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دیشموک امام جمعه دیشموک در خطبه های نماز جمعه با اشاره به جنایات رژیم کودک کش اسراییل عملیات طوفان الاقصی را یک شکست برای اسراییل خواند و گفت: این عملیات نشانگر شکست رژیم صهیونیستی در برابر یکی از گروههای مقاومت بود.

حجت الاسلام راوند با بیان اینکه اسراییل حتی اقدام به کشتار خبرنگاران و امدادگران کرد تا اخبار جنایاتش به جهان مخابره نشود، افزود: کشتار 14 هزار نفر نفر از مردم مظلوم غزه به ویژه کودکان و زنان،  حمله به بیمارستانها و کشتار بیماران در بیمارستان، حمله و تخریب مساجد و منازل، اینها همه نشانه شکست قطعی رژیم صهیونیستی است.

وی با اشاره به خیزش جهانی انسان ها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین بیان کرد: این روزها غزه فقط یک باریکه 365 کیلومتری نیست، بلکه غزه امروزه یک مدرسه و یک دانشگاه بزرگ به پهنای جهان است، دانشگاهی که ساکنان آن از کوچک تا بزرگ درس انسانیت، شکر و مقاومت در برابر ظالم را می دهند و در حال رقم زدن یک اتفاق مهم تمدنی هستند.

امام جمعه دیشموک تصریح کرد: درس های غزه قبل از اینکه نظامی و سیاسی باشد، فرهنگی و معرفتی است، درس اعتماد به وعده های الهی است درس وحدت و اتحاد گروههای مقاومت در داخل فلسطین، و حمایت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت بد اینترنت و تلفن همراه به خطبه های نماز جمعه دیشموک کشیده شد

وضعیت بد اینترنت و تلفن همراه به خطبه های نماز جمعه دیشموک کشیده شد