مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 08:402023-11-27اقتصادي

افتتاح دومین گلخانه شیشه ای مدرن شمال غرب کشور در هیدج


دومین گلخانه شیشه ای مدرن شمال غرب کشور در هیدج طی سفر رییس جمهور به استان زنجان افتتاح خواهد شد.

- ایسنا/زنجان فرماندار ابهر گفت: دومین گلخانه شیشه ای مدرن شمال غرب کشور در هیدج طی سفر رییس جمهور به استان زنجان افتتاح خواهد شد.

احمد ذوالقدر در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ساخت دومین گلخانه شیشه ای مدرن شمال غرب کشور در هیدج، عنوان کرد: این پروژه یکی از پروژه هایی است که همزمان با سفر رییس جمهور به استان افتتاح خواهد شد.

وی با توضیح اینکه برای این پروژه که یکی از بزرگ ترین پروژه ها در ابهر است، 1300 میلیارد تومان هزینه شده که 400 میلیارد تومان آن تسهیلات است، تصریح کرد: طی روزهای گذشته اولین بار صادراتی این گلخانه نیز به روسیه صادر شد.

فرماندار ابهر با تاکید بر اینکه یکی از اولویت ها در ابهر حمایت از استقرار صنایع پاک و با بازدهی بالا در این شهرستان است، متذکر شد: در همین راستا 6 واحد تولیدی در هفته دولت در ابهر به بهره برداری رسید.

ذوالقدر با اشاره به اینکه در راستای تحقق شعار سال علاوه بر حمایت از واحدهای تولیدی بزرگ از مشاغلی که در روستاها وجود دارد و همچنین از مشاغل خانگی نیز حمایت می شود، ادامه داد: مشاغل خانگی در هیدج که یکی از قطب های اصلی تولید کفش در کشور است، نمود بیشتری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دومین گلخانه شیشه ای مدرن شمال غرب کشور در هیدج

افتتاح دومین گلخانه شیشه ای مدرن شمال غرب کشور در هیدج