مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 08:252023-12-05اجتماعي

خبرگزاری فارس به فرمان رهبری لبیک گفته است


مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس گفت: خبرگزاری فارس به فرمایشات رهبری که فرمودند کار ها را به جوان ها بسپارید لبیک گفت و واحد دانش آموزی را راه اندازی کرد و همچنین دعوت می کنم تا سایر خبرگزاری ها نیز وارد شوند و بخش دانش آموزی را راه اندازی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز ، در نشست صمیمانه مدیرکل آموزش و پرورش استان با اعضای واحد دانش آموزی خبرگزاری فارس دانش آموز خبرنگاران این خبرگزاری به بیان مطالبات و سوالات خود پرداختند و خواستار جوابگویی به سوالات خود شدند.

در ادامه این نشست صمیمی نیز محمد خلیل عسکری با بیان اینکه به علاقمندان خبرگزاری فارس و مسئولین این خبرگزاری در فارس تولد دوباره این خبرگزاری را تبریک می گویم ، عنوان کرد: این اقدام زیبا که بخش دانش آموزی شکل گرفته است نشان از تولد دوباره و نو و متناسب با شرایط روز این خبرگزاری نشان می دهد که جامعه را خوب شناخته اند و فهمیده اند و در عمل مسئله را به شما دانش آموزان واگذار کرده اند.

عسکری ادامه داد: این عمل جای تبریک و تقدیر را دارد و همچنین مصداق بارز اجرایی سازی فرمایشات رهبری است هم در بیانیه گام دوم که فرمودند کارها را به جوان ها بسپارید و هم در قسمتی که ایشان در دیدار اخیر دولت فرمودند از همه دولت ها حمایت می کردم از این دولت علاوه بر حمایت تمجید هم می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرگزاری فارس به فرمان رهبری لبیک گفته است

خبرگزاری فارس به فرمان رهبری لبیک گفته است