مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 10:452023-12-06سياسي

سومین رویداد استارتاپی طراحی لباس اجتماع در ایلام برگزار شد


به همت مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام سومین رویداد استارتاپی طراحی لباس اجتماع با حضور 60 تیم از دانشجویان و فعالان این حوزه در استان برگزار شد.

- ایسنا/ایلام به همت مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام سومین رویداد استارتاپی طراحی لباس اجتماع با حضور 60 تیم از دانشجویان و فعالان این حوزه در استان برگزار شد.

شهریار رستمی ، رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام و مسئول برگزاری این رویداد استارتاپی، اظهار کرد: هدف از برگزاری این رویداد تقویت روحیه کارگروهی، ایده پردازی و پرورش خلاقیت در دانشجویان است تا با شناسایی نیازهای روز جامعه در حوزه پوشاک بتوانند با ارائه محصولات خلاقانه و نوآورانه به طور مؤثرتر به سوی تجاری سازی ایده های خود گام بردارند.

وی طراحی لباس اجتماع با الهام از نقوش سنتی، الگو، دوخت و صنایع دستی را از جمله محورهای برگزاری این رویداد معرفی کرد و گفت: استقرار در خانه خلاق جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام و ارائه خدمات اداری و مشاوره ای در خصوص بازاریابی و تجاری سازی محصولات به شرکت کندگان در رویداد از جمله مزایای حضور در این رویداد علاوه بر اهدای جوایز نقدی به تیم های برتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین رویداد استارتاپی طراحی لباس اجتماع در ایلام برگزار شد

سومین رویداد استارتاپی طراحی لباس اجتماع در ایلام برگزار شد