مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 11:002023-12-17بين الملل

پرونده فیلمبردار الجزیره به دادگاه بین المللی می رود


شبکه الجزیره اعلام کرد در حال آماده سازی یک پرونده حقوقی برای ارسال به دادگاه کیفری بین المللی در رابطه با شهادت یکی از فیلمبرداران خود در غزه است.

- شبکه الجزیره اعلام کرد در حال آماده سازی یک پرونده حقوقی برای ارسال به دادگاه کیفری بین المللی در رابطه با شهادت یکی از فیلمبرداران خود در غزه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از گاردین، سامر ابودقه تصویربردار، روز جمعه هنگام گزارش بمباران قبلی مدرسه ای که به عنوان پناهگاه آوارگان در جنوب نوار غزه مورد استفاده قرار می گرفت، بر اثر حمله هواپیمای بدون سرنشین جان باخت.

الجزیره گفت: پهپادهای اسراییلی موشک هایی را به سمت مدرسه شلیک کردند که ابودقه به جراحات مرگباری دچار شد و بررسی جزییات این حادثه ممکن نبود.

این شبکه در بیانیه ای اعلام کرد: شبکه یک گروه کاری مشترک متشکل از تیم حقوقی بین المللی و کارشناسان حقوقی بین المللی تشکیل داد که به طور مشترک روند تشکیل پرونده جامع را برای ارائه به دادستان دادگاه آغاز خواهند کرد .

ابودقه بر اثر حمله هوایی اسراییل به نزدیکی مدرسه فرحانه در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه مجروح شده بود اما نظامیان اسراییلی اجازه اقدامات اولیه پزشکی را برای او ندادند و این فیلمبردار خبری پس از انتقال به بیمارستان جان باخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده فیلمبردار الجزیره به دادگاه بین المللی می رود

پرونده فیلمبردار الجزیره به دادگاه بین المللی می رود