مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 09:402023-11-22حوادث

دستگیری سارق حرفه ای با 27 فقره سرقت در ارومیه


جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری سارق حرفه ای سیم و کابل برق با اعتراف به 27 فقره سرقت در ارومیه، خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری سارق حرفه ای سیم و کابل برق با اعتراف به 27 فقره سرقت در ارومیه، خبر داد.

سرهنگ سامان غنی زاده در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان ارومیه، پیگیری موضوع با افزایش گشت های محسوس و نامحسوس به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از تحقیقات میدانی و با اشراف اطلاعاتی به سرنخ های مهمی دست پیدا کرده و متوجه شدند یکی از متهمان از سارقان سابقه دار بوده و با کمک و همدستی 2 نفر دیگر به عنوان مالخر، مرتکب این سرقت ها شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در ادامه رد زنی های پلیس، مخفیگاه متهم شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی، دریک اقدام ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به مقر انتظامی منتقل شد.

وی گفت: متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به 27 فقره سرقت سیم و کابل برق از نقاط مختلف شهرستان اعتراف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غنی زاده در پایان از تعامل و همکاری مردم با پلیس تشکر کرد و اظهار کرد: موفقیت پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارق حرفه ای با 27 فقره سرقت در ارومیه

دستگیری سارق حرفه ای با 27 فقره سرقت در ارومیه