مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 09:252023-12-09سياسي

شهدا روضه داران واقعی فاطمه زهرا(س) هستند


سخنران حرم مطهر بانوی کرامت با بیان این که شهدا روضه داران واقعی فاطمه زهرا(س) هستند، تصریح کرد: پاسداشت شهدا که روضه داران واقعی صدیقه طاهره(س) هستند، - ایسنا/قم سخنران حرم مطهر بانوی کرامت با بیان این که شهدا روضه داران واقعی فاطمه زهرا(س) هستند، تصریح کرد: پاسداشت شهدا که روضه داران واقعی صدیقه طاهره(س) هستند، تجدید عهد و پیمان با زهرای مرضیه(س) است.

حجت الاسلام والمسلمین احمد پناهیان، سخنران حرم بانوی کرامت در مراسم یادواره 18 شهید روضه فاطمیه قم و تشیع پیکر شهدا که شب گذشته 17 آذرماه، در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد، شهدا را زائران و همنشینان اهل بیت(ع) دانست و اظهار کرد: اولیاءالله از زمان شهادت تا زمان رجعت با ائمه اطهار(ع) هم نشین می شوند.

وی شهدای گمنام، خوشنام و پرآوازه را زائران پروانه وار دور حریم اهل بیت(ع) دانست و ادامه داد: شهدا شاهدان و مطلعان وادی اهل بیت(ع) هستند و بعد از شهادتشان عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ هستند و دوره جدید و عالی زندگی را آغاز می کنند.

سخنران حرم مطهر بانوی کرامت با بیان این که شهدا هیچگاه از عملشان جدا نمی شوند، اظهار کرد: اگر شهدا در زمان حیاتشان در قله جهاد و مبارزه بودند، بعد از شهادت نیز در قله جهاد و شهادت زندگی را ادامه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا روضه داران واقعی فاطمه زهرا(س) هستند

شهدا روضه داران واقعی فاطمه زهرا(س) هستند