مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 14:502023-12-18سياسي

پاسخ موسوی به اظهارات اخیر ظریف و نوبخت


سخنگوی هیات رییسه مجلس به اظهارات اخیر ظریف وزیرسابق امورخارجه و نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه دولت روحانی درباره ارتباط بین «قانون اقدام راهبردی برای مقابله با تحریم ها» و «عدم موفقیت مذاکرات احیای برجام» پاسخ داد.

- سخنگوی هیات رییسه مجلس به اظهارات اخیر ظریف وزیرسابق امورخارجه و نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه دولت روحانی درباره ارتباط بین قانون اقدام راهبردی برای مقابله با تحریم ها و عدم موفقیت مذاکرات احیای برجام پاسخ داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدنظام الدین موسوی بیان کرد: در روزهای اخیر سخنانی از جانب آقایان ظریف و نوبخت از مسئولان دولت سابق علیه مجلس یازدهم مطرح شد که فاقد مبنا بوده و به نظر می رسد در راستای یک کمپین انتخاباتی جهت تخریب مجلس یازدهم در آستانه انتخابات اسفندماه امسال است.

وی با اشاره به انتساب مواضعی به آقای ظریف وزیر سابق امور خارجه که از سوی وی تکذیب نشده است، افزود: آقای ظریف در این سخنان عنوان کرده که اگر مصوبه قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها نبود، جو بایدن در سال 2021 به برجام برمی گشت، ایران نفت می فروخت و تحریم ها برداشته می شد و اگر مجلس یازدهم نبود، مردم به 100 میلیارد دلار منابع برجام دست پیدا می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ موسوی به اظهارات اخیر ظریف و نوبخت

پاسخ موسوی به اظهارات اخیر ظریف و نوبخت