مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 18:012023-10-29ورزشي

مدال آوران خراسانی رقابتهای پاراآسیایی هانگژو وارد مشهد شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، ورزشکاران خراسان رضوی شرکت کننده در مسابقات پاراآسیایی هانگژو چین با دریافت 14 مدال رنگارنگ، امروز وارد فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد شدند.

سرمربی مشهدی تیم والیبال نشسته کشور در حاشیه آیین استقبال از این ورزشکاران به خبرنگاران گفت: سهمیه خراسان رضوی از کاروان ورزشی مسابقات هانگژو، 28 ورزشکار از جانبازان، کم بینایان، نابینایان و توانیابان بود که با کسب 14 مدال رنگارنگ نقش مهمی در کسب مقام دوم ایران در این مسابقات ایفا کردند.

هادی رضایی با بیان اینکه امسال چهارمین حضور ما در مسابقات پاراآسیایی بود، افزود: امسال برای نخستین بار به مقام دوم رسیدیم و بالاتر از ژاپن و کره جنوبی ایستادیم که خراسانی ها نقش مهمی در کسب این افتخار داشتند.

وی با بیان اینکه پتانسیل ورزش خراسان رضوی بالا است، افزود: امیدواریم در کاروانهای بعدی حضور ورزشکاران بیشتری با افتخارآفرینی های متعدد را شاهد باشیم.

سرمربی مشهدی تیم والیبال نشسته کشور خاطر نشان می شود: مدال آوران خراسان رضوی در مسابقات پارا آسیایی هانگژو 11 ورزشکار شامل مهدی بابادی، علیرضا پورسمنانی، موسی غلامی، محمدحسین کریمی، ابوالفضل ظریف، کامبیز محکم، معصومه زارعی، فاطمه جهانی، زهرا لطفی، سعید کوهکن و عاطفه نقوی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدال آوران خراسانی رقابتهای پاراآسیایی هانگژو وارد مشهد شدند

مدال آوران خراسانی رقابتهای پاراآسیایی هانگژو وارد مشهد شدند