مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 15:302023-11-19سياسي

لزوم استقرار هر چه سریع تر دستگاه های خدمت رسان در شهر صدرا


مدیرکل دیوان محاسبات فارس بر لزوم استقرار هرچه سریع تر دستگاه های اجرایی خصوصاً دستگاه های خدمت رسان در شهر صدرا تأکید کرد.

- ایسنا/فارس مدیرکل دیوان محاسبات فارس بر لزوم استقرار هرچه سریع تر دستگاه های اجرایی خصوصاً دستگاه های خدمت رسان در شهر صدرا تأکید کرد.

جواد قناعتی امروز، 28 آبان ماه در رأس هیئتی از شهر صدرا بازدید کرده و مسائل و مشکلات موجود در این شهر را با حضور مسئولان مربوط به این شهر مورد بحث و بررسی قرار داد.

وی در این بازدید بر ضرورت استقرار هرچه سریع تر دستگاه های اجرایی خصوصاً دستگاه های خدمت رسان در شهر صدرا تأکید کرد و گفت: دیوان محاسبات به عنوان یک دستگاه عالی نظارتی در جهت احقاق حقوق مردم، در خصوص ترک فعل مسئولان مربوطه که در انجام وظایفشان تعلل دارند، از ابزارهای قانونی خود استفاده کرد و این مسئولان را به دادسرای دیوان محاسبات معرفی می کند.

بنا بر این گزارش، در بازدید میدانی مدیرکل دیوان محاسبات فارس ابتدا پروژه های مسکن صدرا به تفکیک و با جزییات مورد بررسی قرار گرفت و روند اجرایی هر یک از آن ها ارزیابی و سایر موضوعات طی یک جلسه کاری چند ساعته با حضور مسئولان مربوطه بررسی شد.

تعیین تکلیف پروژه هایی که شرکت عمران صدرا به صورت مشارکتی با بخش خصوصی انجام داده است، از جمله موضوعات مهمی بود که از سوی مدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استقرار هر چه سریع تر دستگاه های خدمت رسان در شهر صدرا

لزوم استقرار هر چه سریع تر دستگاه های خدمت رسان در شهر صدرا