مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 16:152023-11-08اجتماعي

آلودگی هوا در اصفهان تشدید می شود


رییس مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی اصفهان گفت: با توجه به پایداری جو، شرایط افزایش غلظت آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا تا اوایل هفته آینده به ویژه در کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی مهیا است.

- لیلا امینی، رییس مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: بررسی خروجی مدل های هواشناسی نشان دهنده جوی پایدار تا اوایل هفته آینده بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی در اکثر مناطق استان به صورت صاف، گاهی وزش باد ملایم  و در مناطق مرکزی و صنعتی استان غبار محلی پیش بینی می شود.

امینی بیان کرد: با توجه به پایداری جو، شرایط افزایش غلظت آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا تا اوایل هفته آینده به ویژه در کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی مهیا است.

رییس مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در 24 ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان 23 و کمینه فردا صبح 4 درجه و بویین میاندشت با منفی 4 و خوروبیابانک با 24 درجه به ترتیب سردترین و گرم ترین نقاط استان پیش بینی می شود.

اداره کل هواشناسی استان اصفهان درخصوص تشدید شرایط سکون جوی از روز جمعه تا روز سه شنبه 23 آبان با صدور هشدار سطح نارنجی اعلام کرد که تا اواسط هف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی هوا در اصفهان تشدید می شود

آلودگی هوا در اصفهان تشدید می شود