مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 12:212023-11-19حوادث

دستگیری آدم ربایان و رهایی گروگان 15ساله در زهک


سردار دوستعلی جلیلیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان در پی کسب خبری مبنی بر گروگانگیری نوجوان 15 ساله در سطح شهرستان زهک رسیدگی به موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی محل مورد نظر را شناسایی و پس از هماهنگی های لازم، در کمتر از یک ساعت محل نگهداری نوجوان ربوده شده شناسایی و در عملیاتی موفق این نوجوان آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه آدم ربایان با تنگ شدن عرصه به محض حضور ماموران از محل قصد متواری شدن را داشتند، ادامه داد: ماموران انتظامی طی یک اقدام مقتدرانه و برنامه ریزی شده گروگانگیران را غافلگیر و آنان را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهمان 36و 28ساله پس از تحقیقات تکمیلی پلیس علت و انگیزه آدم ربایی را اختلاف مالی دانستند و دو دستگاه خودروی سواری نیز در این راستا توقیف و در نهایت متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

سردار جلیلیان خاطرنشان کرد: امنیت کنونی منطقه به سادگی به دست نیامده که با حرکات سو عده ای از مخلان نظم و امنیت خدشه دار شود، بنابراین به مردم اطمینان می دهیم که با تمام توان حافظ امنیت و نظم و آرامش آنان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری آدم ربایان و رهایی گروگان 15ساله در زهک

دستگیری آدم ربایان و رهایی گروگان 15ساله در زهک