مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 08:202023-10-31بين الملل

رمزگشایی از یک سکوت


پس از یک دوره سکوت، دبیرکل حزب الله لبنان روز جمعه سخنرانی می کند.

راز تاکتیک پیچیده نظامی حزب الله و سکوت نسبتا طولانی سید حسن نصرالله چیست؟ - پس از یک دوره سکوت، دبیرکل حزب الله لبنان روز جمعه سخنرانی می کند.

راز تاکتیک پیچیده نظامی حزب الله و سکوت نسبتا طولانی سید حسن نصرالله چیست؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه خراسان در مطلبی با عنوان رفتارشناسی حزب الله در جنگ به بررسی ویدئوی تازه منتشر شده حزب الله لبنان پرداخته و نوشته است: انتشار کلیپی کوتاه از سید حسن نصرالله که در حال حرکت از کنار پرچم حزب الله دیده می شود، محافل رسانه ای عبری را به خود مشغول کرده است.

نیر دفوری خبرنگار نظامی کانال 12: اسراییل با جدیت نحوه رفتارها و اقدامات دبیرکل حزب الله لبنان را دنبال می کند و هر کاری که وی انجام می دهد و هر حرفی را که می زند با دقت مورد پیگیری قرار می دهد.

یارون اشنایدر تحلیلگر امور جهان عرب در تلویزیون رژیم صهیونیستی: این کلیپ 11 ثانیه ای بدون هر گونه پیام مکتوب و تهدید مشخصی، همانند یک معماست.

دبیرکل حزب الله می خواهد بگوید که در صحنه تحولات حضور دارد، پس ما باید برای رخدادهایی که در آینده رخ می دهند، آماده شویم، شما این را با چشمان خود مشاهده خواهید کرد! از زمان شروع عملیات نظامی طوفان الاقصی و به موازات حملات گسترده هوایی رژیم صه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمزگشایی از یک سکوت

رمزگشایی از یک سکوت