مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 15:552023-10-28سياسي

کاهش وابستگی اقتصاد ایران به دلار برنامه راهبردی دولت سیزدهم


رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور ستون فقرات جنگ ترکیبی را فشار اقتصادی دانست و گفت: کاهش وابستگی اقتصاد ایران به دلار یک اقدام راهبردی دولت سیزدهم است.

- رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور ستون فقرات جنگ ترکیبی را فشار اقتصادی دانست و گفت: کاهش وابستگی اقتصاد ایران به دلار یک اقدام راهبردی دولت سیزدهم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار غلامرضا جلالی امروز (شنبه) در همایش نکوداشت پدافند غیرعامل اظهار کرد: دشمن در راهبرد جنگ ترکیبی، ستون فقرات جنگ را فشار اقتصادی قرار داده است.

شاید برای اولین بار بود که آمریکا و دشمنان ایران ادبیات جنگی را در فضای اقتصاد، توسعه دادند و مفهومی به نام جنگ اقتصادی را با روش های مختلفی تعریف کردند، قرارگاه جنگ اقتصادی در وزارت خزانه داری آمریکا تشکیل شده است و استراتژی هایی مبتنی بر ایجاد تحریم و تنگناهای مالی و انواع جنگ در عرصه اقتصادی مثل جنگ ارزی، بانکی و پولی و مانند آن را علیه ما گشودند.

وی با بیان اینکه اطلاعات پولی مالی یکی از ابزارهایی است که در جنگ اقتصادی بکار گرفته می شود که باید نسبت به محافظت از این اطلاعات اهتمام جدی داشته باشیم، تصریح کرد: حملات سایبری به زیرساخت های پولی و مالی نیز یکی دیگر از جنبه های جنگ ترکیبی حوزه اقتصادی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش وابستگی اقتصاد ایران به دلار برنامه راهبردی دولت سیزدهم

کاهش وابستگی اقتصاد ایران به دلار برنامه راهبردی دولت سیزدهم