مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 22:402023-11-14بين الملل

شکایت ترکیه از «نتانیاهو» در دادگاه کیفری بین المللی


«متین کولونک» وکیل حزب حاکم عدالت و توسعه در ترکیه امروز سه شنبه اعلام کرد که از نتانیاهو در دادگاه کیفری بین المللی (ICC) بخاطر نسل کشی در غزه شکایت کرده است.

- متین کولونک وکیل حزب حاکم عدالت و توسعه در ترکیه امروز سه شنبه اعلام کرد که از نتانیاهو در دادگاه کیفری بین المللی (ICC) بخاطر نسل کشی در غزه شکایت کرده است.

وکیل حزب حاکم عدالت و توسعه در ترکیه امروز اعلام کرد که از نتانیاهو در دادگاه کیفری بین المللی به دلیل ارتکاب نسل کشی در غزه شکایت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، متین کولونک (Metin Kulunk) وکیل حزب حاکم عدالت و توسعه در ترکیه امروز سه شنبه اعلام کرد که از نتانیاهو در دادگاه کیفری بین المللی (ICC) بخاطر نسل کشی در غزه شکایت کرده است.

بر اساس اعلام این رسانه، وکیل حزب حاکم عدالت و توسعه در این ارتباط گفت که این کشور از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیوان کیفری بین المللی در لاهه شکایت کرده و وی را به نسل کشی در نوار غزه متهم کرده است.

متین کولونک در این خصوص گفت: امروز.

ما در دادگاه کیفری بین المللی در لاهه علیه هیتلر قرن بیست و یکم نخست وزیر اسراییل که باید به خاطر نسل کشی که در نوار غزه مرتکب شده است محاکمه شود، شکایت کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت ترکیه از «نتانیاهو» در دادگاه کیفری بین المللی

شکایت ترکیه از «نتانیاهو» در دادگاه کیفری بین المللی