مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 09:502023-11-09بين الملل

این موضع گیری ها جلوی محو شدن اسراییل را نمی گیرد!


امروز جنگ غزه وارد سی و چهارمین روز خود شد و بدین ترتیب حالا با طولانی ترین جنگی که رژیم اسراییل درگیر آن شده است مواجهیم.

پیش از این، طولانی ترین جنگ این رژیم، - امروز جنگ غزه وارد سی و چهارمین روز خود شد و بدین ترتیب حالا با طولانی ترین جنگی که رژیم اسراییل درگیر آن شده است مواجهیم.

پیش از این، طولانی ترین جنگ این رژیم، 33 روزه و مربوط به جنگ با حزب الله لبنان در سال 2006 بود.

علاوه بر مدت زمان، این جنگ با دیگر جنگ هایی که صهیونیست ها درگیر آن بوده اند، تفاوت های دیگری نیز دارد که حین تبیین آنها، سعی می کنیم، به این سؤال مهم و کلیدی هم پاسخ بدهیم: سرنوشت این جنگ چه خواهد شد؟   به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این موضع گیری ها جلوی محو شدن اسراییل را نمی گیرد! عنوان یادداشت روز در روزنامه کیهان به قلم جعفر بلوری است که می توانید آن را در ادامه بخوانید: یکی از مهم ترین تفاوت های این جنگ با جنگ های قبلی، طرف هایی هستند که درگیر آن هستند.

اگر پیش از این صهیونیست ها فقط با جبهه حزب الله لبنان یا مثلا جهاد اسلامی وارد جنگ می شدند، این بار با تمام جبهه های مقاومت در منطقه درگیرند.

اکنون که در حال مطالعه این یادداشتید، حزب الله لبنان، انصارالله یمن و مقاومت عراق نیز در کنار حماس مشغول نبرد با صهیونیست ها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این موضع گیری ها جلوی محو شدن اسراییل را نمی گیرد!

این موضع گیری ها جلوی محو شدن اسراییل را نمی گیرد!