مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 14:452023-10-28سياسي

امیر حیدری: نیروی زمینی ارتش آماده پاسخگویی به تهدیدات راهبردی است


نیروی زمینی ارتش همواره دست به ماشه آماده است تا در رکاب ولی امر مسلمین به هر تهدیدی، در هر نقطه ای و هر مقیاسی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه رزمایش اقتدار 1402 نزاجا که در منطقه عمومی رزمایش نصرآباد اصفهان برگزار شد، گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و هدایت های داهیانه ی فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) نیروی زمینی متحول شده و به یک نیروی متحرک هجومی و واکنش سریع تبدیل شده است.

وی افزود: نیروی زمینی همواره دست به ماشه آماده است تا در رکاب ولی امر مسلمین به هر تهدیدی، در هر نقطه ای و هر مقیاسی، در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ دهد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش، بیان کرد: رزمایش اقتدار 1402 نیروی زمینی ارتش تمرینی برای پاسخ گویی به تهدیدات غافلگیرانه بوده و به همین منظور نیروی زمینی ارتش همواره آماده است تا طومار زندگی ننگین دشمنانی را که بخواهند به خاک این مرز و بوم نگاه چپ داشته باشند را در کسری از ثانیه در هم بپیچد.

امیر حیدری با اشاره به آماده به کاری بیش از 200 فروند بالگرد در پایگاه چهارم هوانیروز اصفهان، قدرت بالگردی هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران را در منطقه منحصر بفرد خواند و اظهارکرد: در رزمایش اقتدار 1402 نیروی زمینی ارتش بالگردهای هوانیروز علاوه بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر حیدری: نیروی زمینی ارتش آماده پاسخگویی به تهدیدات راهبردی است

امیر حیدری: نیروی زمینی ارتش آماده پاسخگویی به تهدیدات راهبردی است