مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 11:002023-11-19اقتصادي

فعالیت 420 مرکز و مزرعه آبزی پروری در آذربایجان غربی


رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی در زمینه تکثیر و پرورش ماهیان سردابی و گرمابی یک قطب مهم در کشور است و در حال حاضر 420 مرکز و مزرعه آبزی پروری در استان فعال بوده و تولید آبزیان استان به 18 هزار تن در سال افزایش یافته است.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی در زمینه تکثیر و پرورش ماهیان سردابی و گرمابی یک قطب مهم در کشور است و در حال حاضر 420 مرکز و مزرعه آبزی پروری در استان فعال بوده و تولید آبزیان استان به 18 هزار تن در سال افزایش یافته است.

خسرو شهبازی در گفت و گو با ایسنا افزود: این استان با تولید 6 هزارو 600 تن انواع ماهی در دریاچه های پشت سد و رودخانه ها، مقام سوم کشوری را در زمینه تولید ماهی در منابع آبهای داخلی به خود اختصاص داده است.

شهبازی تصریح کرد: در دریاچه پشت سد حسنلوی نقده به عنوان یکی از مراکز مهم تولید ماهی در استان، با اعلام این خبر افزود: آذربایجان غربی با دارا بودن 26 دریاچه پشت سد موجود و در حال احداث و بیش از 30 رودخانه دائمی و فصلی به عنوان دومین استان پرآب کشور مطرح بوده و از نظر شیلاتی نیز یکی از قطب های مهم تولید ماهی در منابع آبی کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 420 مرکز و مزرعه آبزی پروری در آذربایجان غربی

فعالیت 420 مرکز و مزرعه آبزی پروری در آذربایجان غربی