مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 19:502023-11-03سياسي

توجه به نخبگان و چهره های علمی در کردستان از مطالبات مردم است


نماینده ولی فقیه در استان کردستان، گفت: توجه به مخترعان و نخبگان علمی، تقویت پارک علم و فناوری استان، توجه بیشتر به دانشگاه های فنی و علمی و کاربردی، - ایسنا/کردستان نماینده ولی فقیه در استان کردستان، گفت: توجه به مخترعان و نخبگان علمی، تقویت پارک علم و فناوری استان، توجه بیشتر به دانشگاه های فنی و علمی و کاربردی، تقویت کادر علمی و جذب اعضای هیئت علمی بویژه در دانشگاه فرهنگیان از دیگر مطالبات قشر علمی و فرهنگی استان است.

حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی امروز جمعه (12آبان) در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه استان کردستان که با حضور رییس جمهور، برگزار شد، ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در کردستان اظهار کرد: سخنی را که برای مردم کردستان در جلسات مختلف همیشه متذکر می شوم، ارائه خدمات هرچه بهتر از سوی مسئولان استان به مردم است.

وی افزود: اولویت های استان را احصا کرده ایم که در بخش عمرانی، خدماتی، اجتماعی و اداری می توان به وجود پروژه های نیمه تمام و ساختمان های فرسوده و چالش های آبی اشاره کرد که در بخش آبی وضعیت استان بهبود داشته است.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: توجه به مطالبات بازنشستگان، تعیین تکلیف مربیان نهضت سوادآموزی و توجه به وضعیت اشتغال تحصیل کردگان از جمله مطالبات مردم استان است و رونق بخشی به فضای ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به نخبگان و چهره های علمی در کردستان از مطالبات مردم است

توجه به نخبگان و چهره های علمی در کردستان از مطالبات مردم است