مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 09:352023-11-15اجتماعي

آغاز فرآیند هدایت تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه اول


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اصغر باقرزاده اعلام کرد: در راستای ارزیابی ویژگی های شخصیتی دانش آموزان در گام اول فرآیند هدایت تحصیلی، - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از شروع فرآیند هدایت تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه اول خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اصغر باقرزاده اعلام کرد: در راستای ارزیابی ویژگی های شخصیتی دانش آموزان در گام اول فرآیند هدایت تحصیلی، اجرای آزمون های رغبت و توانایی برای دانش آموزان پایه نهم از 25 آبان ماه در سراسر کشور آغاز خواهد شد و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

معاون پرورشی و فرهنگی افزود: در سال تحصیلی جدید با تکمیل شدن سامانه هدایت تحصیلی، تحلیل نتایج به صورت بر خط انجام خواهد شد و دانش آموزان پس از ثبت نهایی آزمون می توانند کارنامه آزمون های رغبت و توانایی خود را صورت سیستم خبره فردی دریافت کنند.

وی بیان کرد: هدف ما از بررسی های مشاوره ای کمک به دانش آموزان در دستیابی به خودشناسی، حرفه شناسی و در نهایت انطباق این دو و تصمیم گیری آگاهانه است.

معاون وزیر آموزش و پرورش در خصوص اجرای برنامه هدایت تحصیلی در سال جدید اظهار کرد: نتایج نظرسنجی از 190 هزار دانش آموز در خصوص برنامه هدایت تحصیلی سال گذشته نشان داد که بیش از 70 رصد آنان هدایت تحصیلی را عالی و خوب ارزیاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فرآیند هدایت تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه اول

آغاز فرآیند هدایت تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه اول