مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 00:052023-11-16بين الملل

پایان رایزنی های امیرعبداللهیان در ژنو و بازگشت به تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در راستای استمرار تلاش های دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در خصوص مسأله فلسطین و به خصوص پیگیری موضوع ارسال کمک های انساندوستانه برای مردم غزه در رأس هیأتی .

- وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی که در ادامه رایزنی ها درباره اوضاع غزه به ژنو سفر کرده بود، پس از دیدار و گفتگو با برخی از مقامات سازمان ملل و صلیب سرخ راهی تهران شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در راستای استمرار تلاش های دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در خصوص مسأله فلسطین و به خصوص پیگیری موضوع ارسال کمک های انساندوستانه برای مردم غزه در رأس هیأتی به منظور دیدار و گفتگو با برخی مسؤولان سازمان ملل متحد و صلیب سرخ جهانی، به ژنو سفر کرده بود، پس از انجام دیدار هایی با تعدادی از مقامات این سازمان ها ژنو را به مقصد تهران ترک کرد.

 رضا نجفی معاون امور حقوقی و بین المللی، ناصر کنعانی سخنگو، مرضیه افخم مدیرکل امور زنان و حقوق بشر و اسماعیل بقایی هامانه مشاور وزیر امور خارجه، امیرعبداللهیان را در این سفر همراهی می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان رایزنی های امیرعبداللهیان در ژنو و بازگشت به تهران

پایان رایزنی های امیرعبداللهیان در ژنو و بازگشت به تهران