مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 11:252023-11-02اجتماعي

تداوم بارش باران در لرستان تا روز شنبه


طی روزهای جمعه و شنبه، مقداری از شدت فعالیت سامانه بارشی کاسته می شود، اما مجددا به دلیل فعالیت امواج پایانی و رطوبت حاکم بر منطقه بارش هایی به شکل پراکنده و خفیف همراه با رعد و برق در سطح استان داریم.

- زینب اکبری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، با اشاره به تداوم بارش باران در اغلب نقاط لرستان، اظهار کرد: امروز و  پیرو هشدار صادر شده از مرکز پیش بینی هواشناسی استان، باز هم با فعالیت موج سامانه بارشی برای اغلب شهرهای استان علاوه بر ابرناکی و وزش باد شدید و همچنین مه آلودگی هوا، شاهد بارش هایی به شکل رگباری همراه با رعد و برق هستیم.

وی خاطرنشان کرد: این شرایط گاهی با وقوع تگرگ و احتمال صاعقه نیز همراه است.

معاون هواشناسی لرستان با بیان اینکه بارش ها ماهیت رگباری داشته و شاخص های ناپایداری از مقادیر قابل توجهی برخوردار است، افزود: بنابراین با مخاطراتی همچون اختلال در تردد، لغزندگی سطح جاده ها، ایجاد رواناب، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها نیز مواجه خواهیم شد.

اکبری بیان داشت: طی روزهای جمعه و شنبه، مقداری از شدت فعالیت سامانه بارشی کاسته می شود، اما مجددا به دلیل فعالیت امواج پایانی و رطوبت حاکم بر منطقه بارش هایی به شکل پراکنده و خفیف همراه با رعد و برق در سطح استان داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم بارش باران در لرستان تا روز شنبه

تداوم بارش باران در لرستان تا روز شنبه