مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 08:252023-10-29اقتصادي

افتتاح بالغ بر 2500 میلیارد تومان پروژه حوزه برق در سفر دوم رییس جمهور به کردستان


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از بهره برداری از سه پروژه عظیم حوزه برق با اعتباری بالغ بر دو هزار و 500 میلیارد تومان همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور به کردستان خبر داد.

- هیوا لهونیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به سفر پیش رو رییس جمهور و هیئت دولت به استان کردستان، اظهار داشت: همزمان با این سفر، سه پروژه بزرگ حوزه برق در قالب پروژه های تبدیل کامل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار، طرح بهارستان و همچنین احداث خط و پست فوق توزیع سنندج 6 و فیدرهای 12گانه منشعب از این پست به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان افزود: در پروژه طرح تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خود نگهدار، کل شبکه برق فشار ضعیف استان به طول حدود 5 هزار و 500 کیلومتر با سرمایه گذاری یک هزار و 426 میلیارد تومانی عاری از سیم مسی خواهد شد.

لهونیان در ادامه یکی دیگر از پروژه های قابل افتتاح در سفر هیئت دولت را طرح بهارستان اعلام کرد و گفت: با بهره برداری از این پروژه، شبکه برق 644 روستا در سطح 10 شهرستان استان با سرمایه گذاری 336 میلیارد تومان اصلاح، بهینه سازی و بازمهندسی می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با تاکید بر اینکه اجرای طرح بهارستان با هدف توسعه، اصلاح و بهسازی کامل شبکه فشار متوسط و ضعیف و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بالغ بر 2500 میلیارد تومان پروژه حوزه برق در سفر دوم رییس جمهور به کردستان

افتتاح بالغ بر 2500 میلیارد تومان پروژه حوزه برق در سفر دوم رییس جمهور به کردستان