مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 22:352023-11-20سياسي

سرمایه گذاری در بقاع متبرکه یک ضرورت ناگریز است


مدیرکل بهره وری سازمان اوقاف و امور خیریه با تاکید بر لزوم سرمایه گذاری در بقاع متبرکه گفت: این یک ضرورت ناگزیر است که برای تامین حقوق و مزایای خدام و هزینه های جاری حرم های مطهر امامزادگان باید اجرایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید محراب کلامی در دوره آموزشی مدیران اجرایی، مراکز افق و هیئت امنای بقاع متبرکه شهرستان قم که امروز در سالن همایش مجتمع فرهنگی امامزاده سید علی(ع) برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: نگاه قانون گذار این بوده که آبادانی بقاع متبرکه را از دریچه هیأت امنا ببیند البته از آنها در مدیریت و بهره وری بیشتر موقوفات هم استفاده می شود.

وی افزود: به این ترتیب مردم با وظایف و کارکرد هیأت امنا آشنا هستند هر چند بعضی هیأت امنا در برخی مناطق، نسبت به قوانین و وظایف قانونی بی اطلاع هستند.

مدیرکل بهره وری سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه وظیفه هیأت امنا فراتر از امور جاری بقاع متبرکه است گفت: باید آمادگی واکنش مناسب نسبت به هرگونه اتفاق را در حرم های مطهر امامزادگان داشته باشیم، مثلا وقتی بیماری کرونا شیوع پیدا کرد، با موانع و مشکلاتی مواجه شدیم که تاکنون ندیده بودیم، بنابراین باید برای اینگونه مسائل آمادگی کامل داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری در بقاع متبرکه یک ضرورت ناگریز است

سرمایه گذاری در بقاع متبرکه یک ضرورت ناگریز است