مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 08:002023-10-31اقتصادي

زیرساخت های گردشگری اندیمشک مشکل دارد


یک فعال گردشگری با اشاره به نقش مهم ارایه خدمات در توسعه گردشگری گفت: برای ارایه تسهیلات و خدمات گردشگری مطلوب در شهرستان اندیمشک ابتدا باید زیرساخت هایی تامین شود زیرا این شهرستان هم اکنون از لحاظ زیرساخت گردشگری مشکل دارد.

- ایسنا/خوزستان یک فعال گردشگری با اشاره به نقش مهم ارایه خدمات در توسعه گردشگری گفت: برای ارایه تسهیلات و خدمات گردشگری مطلوب در شهرستان اندیمشک ابتدا باید زیرساخت هایی تامین شود زیرا این شهرستان هم اکنون از لحاظ زیرساخت گردشگری مشکل دارد.

امیر آریافردر گفت وگو با ایسنا، با اشاره به این که وجود جاذبه ها از مهمترین دلایل مسافرت مردم به مقصد گردشگری است اظهار کرد: وجود جاذبه های گردشگری شرط لازم برای انجام فعالیت مربوط به حوزه گردشگری است اما کافی نیست.

وی یادآوری کرد: شرط کافی برای توسعه گردشگری وجود تاسیسات و خدمات رفاهی است تا بتواند نیازهای مسافران را در حد مطلوب برآورده سازد.

این دوستدار میراث فرهنگی تاکید کرد: توسعه گردشگری به دلیل گستردگی این حوزه بدون برنامه ریزی اصولی و مدیریت صحیح امکان پذیر نیست.

وی گفت: یکی از منافع توسعه مناسب و اصولی زیرساخت های گردشگری در اندیمشک کاربرد آن ها در حفاظت از محیط زیستی است که در آن زندگی می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های گردشگری اندیمشک مشکل دارد

زیرساخت های گردشگری اندیمشک مشکل دارد