مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 17:362023-10-30ورزشي

رکورد تعمیرات غول پیکرها در بندرعباس شکست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، نفتکش 113 هزار تنی خارجی که با پرچم و مالک خارجی از میان ایران، عمان و دوبی، کشور ایران و درای داک ایزوایکو را جهت انجام تعمیرات انتخاب کرده بود صبح امروز یکشنبه 7 آبان ماه 1402  این مجتمع صنعتی را ترک کرد.

سلمان ضربی مدیرعامل و نایب رییس هیئت مدیره ایزوایکو عنوان کرد:این کشتی از نوع کشتی های غول پیکر افرامکس است که همکاران ما در رقابت با کشورهای جنوبی خلیج فارس مثل دوبی و امارات موفق به پذیرش شدند و خوشبختانه کارهای اجرایی این شناور به نحو احسنت انجام شده است.

ضربی افزود: این اولین بار است در ایزوایکو و کشور که یک شناور با این اندازه و حجم کار در مدت 15 روز مورد بازسازی و تعمیرات قرار میگیرد.

به گفته مدیرعامل ایزوایکو تعمیراتی که در این کشتی صورت گرفته از نوع تعمیرات پیشرفته موتوری بوده که علاوه بر تعمیرات سازه ای و سایر تعمیرات مورد نیاز شناور، دو عدد از سیلندرهای شناور نیز مورد بازسازی و تعمیر قرار گرفتند.

سلمان ضربی در ادامه بیان داشت یکی از سیاست های تیم مدیریتی ایزوایکو ورود به بازارهای بین المللی در جهت ارزآوری برای کشور است و ما در تلاشیم که نه تنها از خروج ارز جلوگیری کنیم بلکه زمینه های ارزآوری برای کشور را فراهم و تقویت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد تعمیرات غول پیکرها در بندرعباس شکست

رکورد تعمیرات غول پیکرها در بندرعباس شکست