مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 10:452023-11-05بين الملل

واکنش متفاوت تل آویو و حماس به اقدام ترکیه در احضار سفیرش از اراضی اشغالی


وزارت خارجه رژیم صهیونیستی تصمیم دولت ترکیه درباره فراخواندن سفیر خود در اراضی اشغالی برای انجام مشورت را گامی دیگر از سوی رییس جمهوری ترکیه برای ایستادن در کنار جنبش حماس عنوان کرد.

- وزارت خارجه رژیم صهیونیستی تصمیم دولت ترکیه درباره فراخواندن سفیر خود در اراضی اشغالی برای انجام مشورت را گامی دیگر از سوی رییس جمهوری ترکیه برای ایستادن در کنار جنبش حماس عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این وزارتخانه با صدور بیانیه ای ادعا کرد، در حالی که رژیم صهیونیستی در جنگی که حماس بر آن تحمیل کرده در حال دفاع از خود است تصمیم دولت ترکیه درباره فراخواندن سفیر خود در اراضی اشغالی برای انجام مشورت گامی دیگر از سوی رجب طیب اردوغان، رییس جمهوری ترکیه برای ایستادن در کنار جنبش حماس است.

به نقل از خبرگزاری سما، رژیم صهیونیستی در ادامه این بیانیه در اظهاراتی واهی مدعی شد، این در حالی است که حماس بیش از 1400 صهیونیست را کشته و 240 تن دیگر را به اسارت گرفته است و دشمن واقعی ملت فلسطین است .

در مقابل جنبش حماس فلسطین از این تصمیم آنکارا استقبال کرد و با صدور بیانیه ای اعلام کرد، این تصمیم مهم است زیرا در بحبوحه تداوم حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کشتار ملت فلسطین گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش متفاوت تل آویو و حماس به اقدام ترکیه در احضار سفیرش از اراضی اشغالی

واکنش متفاوت تل آویو و حماس به اقدام ترکیه در احضار سفیرش از اراضی اشغالی