مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 12:202023-11-02اقتصادي

بازدید معاون صنایع دستی کشور از کارگاه های صنایع دستی میبد


معاون صنایع دستی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد از شهرک سفال سرامیک قدیم و مجموعه کارگاه های صنایع دستی شهرستان میبد بازدید کرد.

- ایسنا/یزد معاون صنایع دستی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد از شهرک سفال سرامیک قدیم و مجموعه کارگاه های صنایع دستی شهرستان میبد بازدید کرد.

مریم جلالی امروز پنج شنبه یازدهم آبان ماه در سفر به استان یزد، با حضور در شهرستان میبد از شهرک سفال سرامیک قدیم میبد، کارگاه های سفالگری و تولید محصولات سفالی، یک آموزشگاه و کارگاه کار بافی بانوان میبدی و نیز کارگاه زیلوبافی در این شهرستان بازدید کرد.

قرار است شهرک سفال سرامیک قدیم میبد در آینده با قرارگیری در کیف سرمایه گذاری استان به عنوان مرکز آموزش، پژوهش و تولیدی زیلو میبد تبدیل شود.

این شهرک که پنج هزار مترمربع مساحت دارد، نیاز به سرمایه گذاری داشته تا به یک مجموعه کاملی از فضاهای اقامتی، تفریحی، خدماتی تبدیل شود.

ایجاد این نوع فضاها و طرح های ملی گردشگری صرفه اقتصادی خواهد داشت و سرمایه گذار نیز ورود خواهد کرد.

معاون صنایع دستی کشور در این بازدید خواست تا این مرکز به یک مجموعه صادراتی و ناحیه صنایع دستی تبدیل و نمایشگاهی کامل از صنایع دستی، زیلو، سفال، غذای محلی و موسیقی محلی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید معاون صنایع دستی کشور از کارگاه های صنایع دستی میبد

بازدید معاون صنایع دستی کشور از کارگاه های صنایع دستی میبد