مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 20:302023-10-27بين الملل

اوج فساد و طغیان در جهان به سرکردگی اسراییل و آمریکا/ سرگردانی صهیونیست ها


استاندار گلستان با بیان اینکه در عملیات طوفان الاقصی ضربه مهلکی به صهیونیست ها زده شد، افزود: بی تردید اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی و کشتار زنان و کودکان نشان از سردرگمی آنها دارد.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان با بیان اینکه در عملیات طوفان الاقصی ضربه مهلکی به صهیونیست ها زده شد، افزود: بی تردید اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی و کشتار زنان و کودکان نشان از سردرگمی آنها دارد.

دکتر علی محمد زنگانه عصر امروز جمعه 5 آبان ماه 1402 در همایش تخصصی بررسی آخرین تحولات غزه و جبهه مقاومت که با حضور خالد قدومی نماینده جنبش حماس و ناصر ابوشریف نماینده جهاد اسلامی به میزبانی گرگان مرکز استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: امروز شاهد آن هستیم که رژیم کودک کش صهیونیستی چگونه در فضای حقیقی و فضای مجازی فساد را گسترش داده است.

وی با بیان اینکه این رژیم جعلی و صهیونیستی بدون رعایت حتی کوچکترین قوانین جنگی و بین المللی، جنایت های بزرگی اعم از قتل عام کودکان و زنان بی دفاع و مظلوم فلسطین را به سرکردگی آمریکای جنایتکار مرتکب شده است، ادامه داد: بر اساس آیات شریفه قرآن کریم، قطعاً عذاب الهی در انتظار رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی است.

استاندار گلستان با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی و آمریکا فساد و طغیان را به اوج خود رساندند، افزود: اکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوج فساد و طغیان در جهان به سرکردگی اسراییل و آمریکا/ سرگردانی صهیونیست ها

اوج فساد و طغیان در جهان به سرکردگی اسراییل و آمریکا/ سرگردانی صهیونیست ها