مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 21:002023-11-08سياسي

421 مقاله علمی به دبیرخانه همایش ملی مسائل اجتماعی در لرستان ارسال شد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: 421 مقاله علمی به دبیرخانه همایش ملی مسائل اجتماعی در استان ارسال شد.

- ایسنا/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: 421 مقاله علمی به دبیرخانه همایش ملی مسائل اجتماعی در استان ارسال شد.

احسان یاوری روز چهارشنبه 17 آبان در نشست خبری با اصحاب رسانه درباره برگزاری همایش ملی مسائل اجتماعی بیان کرد: با توجه به پیچیده شدن اجتماعات بشری، مسائل اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار می شود و بدون تردید این مسائل با سعادت، رفاه و رشد جامعه ارتباط مستقیم دارد.

معاون استاندار لرستان افزود: رفاه و احساس آرامش مردم برای دولت بسیار با اهمیت است و برای نیل به این هدف باید از اقدامات علمی از سوی اندیشمندان استفاده کرد و نظرات و مقالات را مورد بررسی قرار داد.

یاوری گفت: علی رغم ظرفیت های لرستان اما برخی مسائل اجتماعی استان قابل توجه است و در این راستا از یک سال گذشته اقدامات برگزاری همایش ملی مسائل اجتماعی بررسی و مقالات به دبیرخانه ارسال شد.

یاوری گفت: 421 مقاله علمی داخلی و خارجی با هدف برطرف کردن مشکلات جامعه به دبیرخانه همایش ملی مسائل اجتماعی در لرستان ارسال شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان افزود: 20 درصد مقالات ارسالی مختص مسائل و مشکلات استان لرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

421 مقاله علمی به دبیرخانه همایش ملی مسائل اجتماعی در لرستان ارسال شد

421 مقاله علمی به دبیرخانه همایش ملی مسائل اجتماعی در لرستان ارسال شد