مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 22:102023-11-13فرهنگي

بستری شدن یک هنرمند و یک کشف تاریخی


بستری شدن بیتا فرهی در بیمارستان، تحریم جشنواره «ایدفا» از سوی فلسطین، لغو نمایش «کمدی گمنام» و آغاز نمایشی با بازی علی صبوری، تازه هایی از سریال های «موسی(ع)»، - بستری شدن بیتا فرهی در بیمارستان، تحریم جشنواره ایدفا از سوی فلسطین، لغو نمایش کمدی گمنام و آغاز نمایشی با بازی علی صبوری، تازه هایی از سریال های موسی(ع) ، پایتخت و 87 متر ، احتمال تعطیلی شبکه من و تو تا 3 ماه دیگر، جزییات بازگشت و تشییع پیکر اسلامی ندوشن، آماری از هنرمندانی که در غزه به شهادت رسیدند، راه اندازی انجمن خیرین میراث فرهنگی، افزایش نرخ هتل ها و کشف قدیمی ترین کوره گچ پزی در غرب ایران و یک جنگجو در مکزیک از اخبار فرهنگی هنری 24 آبان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز دوشنبه 24 آبان اعلام شد که بیتا فرهی به دلیل عفونت ریه در یکی از بیمارستان های تهران بستری است.

سینماگران ایرانی در 2 جشنواره از هند در ادامه، فهرست سینماگران ایرانی حاضر در امسال میزبان چندین فیلم کوتاه، بلند و انیمیشن از سینمای ایران است.

تحریم جشنواره ایدفا از سوی فلسطین ضمن این که موسسه فیلم فلسطین (PFI) از بیانیه دلجویانه جشنواره ایدفا از صنعت فیلم اسراییل به شدت انتقاد و اعلام کرد که فیلم هایش را از جشنواره بیرون می آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری شدن یک هنرمند و یک کشف تاریخی

بستری شدن یک هنرمند و یک کشف تاریخی