مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 16:052023-10-30بين الملل

پیام الازهر به مقاومت فلسطین: شما قهرمانان، با تروریست های وحشی مبارزه می کنید


الازهر مصر در پیامی به نیروهای مقاومت در غزه، ایستادگی و شجاعت آن ها را ستود و گفت که در مقابلشان یک ارتش تروریستی وحشی قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دانشگاه الازهر مصر به عنوان عالی ترین نهاد دینی اهل سنت امروز (هشت آبان) در بیانیه ای به حمایت گسترده از مقاومت فلسطینی پرداخت و گفت که ارتش رژیم اشغالگر عاری هر گونه انسانیت و وجدان است.

به نوشته وبگاه روسیا الیوم، در بیانیه الازهر آمده است: درود و برکت از جانب خداوند برای مقاومت فلسطین و مردم بی گناه غزه که مظهر سربلندی و استواری و صبر هستند؛ درود بر شما که با پیکر نحیف خود و سینه های فراختان جلوی آتش ایستاده اید و ارتشی تروریست که هیچ بویی از رحم و مروت نبرده به سوی شما آمده است و از هیچ جنایت وحشیانه ای ابا ندارد .

الازهر مصر افزود: درود بر شما ای قهرمانان که با ایمانتان با ناوهای جنگی، ناوهای هواپیمابر و بمب افکن ها مقابله می کنید و از موضع خداوند بدون هیچ ترس و تزلزلی جلوی آن ها را گرفته اید .

این نهاد عالی دینی در ادامه از مواضع آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل تقدیر کرد و از همه آزادگان جهان خواست تا سکوت خود را بشکنند و جنایات وحشیانه ای که در غزه رخ می دهد را محکوم کنند و خواستار توقف کشتار زنان و کودکان بیگناه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام الازهر به مقاومت فلسطین: شما قهرمانان، با تروریست های وحشی مبارزه می کنید

پیام الازهر به مقاومت فلسطین: شما قهرمانان، با تروریست های وحشی مبارزه می کنید