مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 17:502023-11-06سياسي

خاورمیانه جدید با مدیریت جبهه مقاومت متولد می شود


مدیرکل آفریقا و کشورهای عربی مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: عملیات طوفان الاقصی آغاز سلسله نبردهایی است که پایان آن ها به پایان طومار رژیم صهیونیستی خواهد انجامید و خاورمیانه جدید توسط جبهه مقاومت متولد می شود.

- ایسنا/قزوین مدیرکل آفریقا و کشورهای عربی مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: عملیات طوفان الاقصی آغاز سلسله نبردهایی است که پایان آن ها به پایان طومار رژیم صهیونیستی خواهد انجامید و خاورمیانه جدید توسط جبهه مقاومت متولد می شود.

محمد مهدی شریعتمدار در نخستین پیش نشست همایش ملی مقاومت و جهان آینده که امروز، 15 آبان در سالن اجتماعات امیرکبیر دانشکده آینده پژوهی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: امام خمینی (ره) با رهبری انقلاب اسلامی و پیش از آن با نهادینه سازی و بنیان نهادن فرهنگ انقلاب تلاش هایی داشتند که جلوه های عینی آن شکل گیری محور مقاومت در منطقه بود و نیز شهید سلیمانی در رشد و بالندگی این محور نقش بی مانندی ایفا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیر کل آفریقا و کشورهای عربی مجمع جهانی اهل بیت(ع) ادامه داد: تاریخ تشیع سرشار از قیام های متعددی است که در مواردی به تشکیل حکومت نیز انجامیده است اما تفاوت انقلاب با همه قیام های شیعی در آن است که پیروزی انقلاب معادلات جهان و منطقه را به هم زد و برخلاف سایر قیام ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاورمیانه جدید با مدیریت جبهه مقاومت متولد می شود

خاورمیانه جدید با مدیریت جبهه مقاومت متولد می شود