مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 11:202023-11-19سياسي

اندر مصائب روز پرستار


واژه پرستار از واژه های کلیدی در امور درمان، آگاهی، گذشت و ارتقای ملی هر جامعه است که شاید آنگونه که شایسته این قشر است را ادا نکرده باشد.

- واژه پرستار از واژه های کلیدی در امور درمان، آگاهی، گذشت و ارتقای ملی هر جامعه است که شاید آنگونه که شایسته این قشر است را ادا نکرده باشد.

مدیریت منابع انسانی در سه دهه اخیر تحولات شگرفی یافته و با توجه به شرایط و چالشهای موجود شیوه های مختلفی برای مدیریت صحیح این سرمایه در سازمان ها شده است.

وجود تبعیض و عدم عدالت بین پرسنل کادر درمان، موجب ایجاد احساس بی عدالتی در بین کارکنان از نظر نوع استخدام در دانشگاه است.

عدم جبران خدمت متوازن در بین انواع استخدامی ها نیازمند تغییر در قوانین و مقررات است، اما فرهنگ سازی می تواند کمک موثری در احساس کارکنان نسبت به بی عدالتی در سایر موارد داشته باشد.

ثابتی، نیروی طرحی در علوم پزشکی کردستان می گوید: کار زیاد و حقوق کم موجب شده است از رشته ای که با جان و دل انتخاب کرده و به سختی درسش را خوانده ام، بیزار شوم چون شیفت های کاری زیاد سبب شده به بیماران آنگونه که نیاز است نتوانم رسیدگی کنم و همین سبب انزجار از رشته تحصیلیم شده است.

صدیقی، نیروی رسمی کادر درمان در کردستان، می گوید: برای زنان کار پرستاری بسیار سخت است زمانی که خسته و کلافه شیفت را تحویل می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندر مصائب روز پرستار

اندر مصائب روز پرستار