مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 20:452023-10-31ورزشي

رویکرد شهرداری سنندج توسعه ورزش همگانی است


رویکرد شهرداری سنندج توسعه ورزش همگانی است و برنامه ریزی های ما نیز به همین سمت و سو سوق یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سیدانور رشیدی در مراسم تجلیل شورا و شهرداری سنندج از جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشور اظهار کرد: سرمایه های اجتماعی بزرگترین سرمایه در توسعه و آبادانی شهر و کشور هستند.

وی با بیان اینکه کردستانی ها به وجود بزرگان عرصه های ورزش، هنر، فرهنگ و علمی خود می بالند و قدردان تک تک این سرمایه های عظیم و ارزشمند هستند، گفت: از اینکه امروز توفیق حضور در چنین جمع گرانقدری را پیدا کرده ایم و می توانیم در حد ناچیز قدردان تلاش های یکی از بزرگان این آب و خاک باشیم به خود افتخار می کنیم.

شهردار سنندج اضافه کرد: از روزی که سکان شهرداری را در مهرماه 1400 به دست گرفته ام تمام هم و غمم بهره گیری از تمام ظرفیت ها برای خدمت به شهر و شهروندان بوده است.

پاسخ شهردار سنندج به برخی شایعات وی با اشاره به برخی شایعات در مورد تخصیص اعتبارات و تزریق پول از طرق مختلف به بدنه شهرداری سنندج، گفت: از همین تریبون و در حضور بزرگان و پیشکسوتان حوزه ورزش و جامعه رسانه ای اعلام می کنم هیچ منبع پولی مانند اعتبارات ملی، کمک یونسکو و بانک جهانی به شهرداری تزریق نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد شهرداری سنندج توسعه ورزش همگانی است

رویکرد شهرداری سنندج توسعه ورزش همگانی است