مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 20:302023-11-13سياسي

اطلاع رسانی برنامه های سفر رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری به شکلی دقیق انجام شود


استاندار چهارمحال و بختیاری پیگیری برخی مسائل و مشکلات اجرایی طرح های اولویت دار استان در بازه سفر اول تا شکل گیری سفر دوم با حضور رییس جمهور را هم متذکر شد و گفت: - ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری پیگیری برخی مسائل و مشکلات اجرایی طرح های اولویت دار استان در بازه سفر اول تا شکل گیری سفر دوم با حضور رییس جمهور را هم متذکر شد و گفت: لازم است اطلاع رسانی برنامه های سفر به شکلی دقیق و با استفاده از شیوه های جدید انجام شود تا عموم مردم در جریان رویدادها قرار گیرند.

غلامعلی حیدری 22 آبان در جمع خبرنگاران چهارمحال وبختیاری با اشاره به سفر رییس جمهور به استان در پایان هفته جاری، اظهار کرد: اهالی رسانه و خبرگزاری ها به واسطه دانش سواد رسانه ای، باید تهدید دشمنان را به فرصت تبدیل کنند.

وی افزود: چهارمحال و بختیاری هشتمین مقصد دور دوم سفرهای رییس جمهور به استان هاست و این سفر در حالی اتفاق می افتد که بر اساس نوبت و قرار گرفتن استان در رده 23 سفرهای دور نخست باید سفر دوم در حوالی خرداد یا تیر سال آینده شکل می گرفت.

وی اقدامات انجام شده از جمله حضور وزرا در شهرستان ها و تاثیر بازدیدهای میدانی برای رفع مشکلات و هم چنین ایجاد وفاق و همدلی میان مردم و مسئولان را از مزایا و برکات سفر دوم رییس جمهور به استان دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاع رسانی برنامه های سفر رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری به شکلی دقیق انجام شود

اطلاع رسانی برنامه های سفر رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری به شکلی دقیق انجام شود