مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 17:152023-10-30ورزشي

« مهمونی » تمام شد / محبوب ترین عروسک های دنیای ایرج طهماسب


در این گزارش مختصر، به محبوب ترین عروسک هایی که در مهمونی با هنر ایرج طهماسب جان گرفتند و در حافظه مان ماندگار شده اند پرداخته ایم.

- مهمونی تمام شد / محبوب ترین عروسک های دنیای ایرج طهماسب در این گزارش مختصر، به محبوب ترین عروسک هایی که در مهمونی با هنر ایرج طهماسب جان گرفتند و در حافظه مان ماندگار شده اند پرداخته ایم.

فرارو نوشت: پرونده مهمونی بسته شده است و هیچ چیز درباره احتمال بازگشت ایرج طهماسب به تلویزیون قطعی نیست اما به بهانه پایان این فصل از فعالیت های او در این گزارش مختصر، به محبوب ترین عروسک هایی که با هنر ایرج طهماسب جان گرفتند و در حافظه مان ماندگار شده اند پرداخته ایم.

کلاه قرمزی؛ متولد: 1372/ با صدای حمید جبلی کلاه قرمزی اولین بار در مجموعه ای با عنوان صندوق پست در سال 1372 دیده شد.

عروسکی که البته جز کلاه قرمز، سروشکل ش خیلی مشابه آنچه این روزها می شناسیم نبود اما بالاخره کلاه قرمزی بود! اصلی ترین ویژگی ظاهری کلاه قرمزی، سوای از رنگ کلاهش که شناسنامه اش بود، چشمان درشت و رنگ به رنگ، صورت بیضی شکل، دهانی قرمز رنگ و خندان و لباس آبی رنگش است.

او هرچند اهل شیطنت است و مانند همه بچه ها کنجکاوی های بسیاری درباره اتفاقات اطرافش دارد اما به شدت صادق است و بدون هیچ محاسبه ای احساساتش را بروز می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

« مهمونی » تمام شد / محبوب ترین عروسک های دنیای ایرج طهماسب

« مهمونی » تمام شد / محبوب ترین عروسک های دنیای ایرج طهماسب