مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 09:452023-11-01اقتصادي

گازرسانی به 70 روستای صعی العبور در استان زنجان


مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان گفت: در راستای اجرای طرح گازرسانی به مناطق محروم و توسعه پایدار کشور، در سال جاری پروژه گازرسانی به 70 روستا در مناطق صعب العبور و کم برخوردار استان زنجان در دست اجرا است.

- رحیم سلیمانی نژاد، مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان در گفت وگو با فارس با اشاره به اینکه تا کنون به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی 94.

3 درصد روستاهای استان زنجان از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند، اظهار کرد: با بهره برداری از70 طرح گاز روستایی، درصد نفوذ گاز در روستاهای استان را به 97.

8 درصد افزایش می دهد.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان به اقدامات دولت سیزدهم در راستای گازرسانی به مناطق روستایی و محروم استان اشاره کرد و افزود: شرکت گاز زنجان، گام های بلندی در زمینه ایجاد زیرساخت های توسعه و امید آفرینی در مناطق محروم و کم برخوردار برداشته است، به طوری کهan> تا کنون 712 روستای استان به شبکه گاز کشور متصل شده اند.

وی تعداد مصرف کنندگان گاز روستایی زنجان را 120 هزار و 73 مشترک اعلام کرد و افزود: در شش ماهه اول سال جاری 2 هزار و 871 مشترک روستایی جدید در بخش خانگی از نعمت گاز برخوردار شده اند.

سلیمانی نژاد از تداوم اجرای طرح شبکه گذاری گاز در روستاهای باقی مانده اشاره و عنوان کرد: برای خدمات رسانی به روستاهای باقی مانده طرح های گازرسانی توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازرسانی به 70 روستای صعی العبور در استان زنجان

گازرسانی به 70 روستای صعی العبور در استان زنجان