مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 12:402023-11-17بين الملل

موج اقبال جوانان آمریکایی به نامه 20 سال پیش بن لادن به مردم آمریکا


جوانان آمریکایی سرخورده از سیاست دولت شان نسبت به جنگ اخیر در غزه، در این ویدئوها که میلیون ها بازدید داشته یکدیگر را توصیه به خواندن نامه 21 سال پیش اسامه بن لادن خطاب به مردم آمریکا می کنند.

- جوانان آمریکایی سرخورده از سیاست دولت شان نسبت به جنگ اخیر در غزه، در این ویدئوها که میلیون ها بازدید داشته یکدیگر را توصیه به خواندن نامه 21 سال پیش اسامه بن لادن خطاب به مردم آمریکا می کنند.

اخیرا موجی در شبکه اجتماعی تیک تاک درباره نامه 20 سال پیش بن لادن خطاب به مردم آمریکا راه افتاده که طی آن جوان نسل زد آمریکایی و برخی چهره های پرطرفدار شبکه اجتماعی تیک تاک مخاطبان خود را به خواندن نامه اسامه بن لادن رهبر سابق گروه القاعده خطاب به مردم آمریکا تشویق می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران، این موج تیک تاکی باعث شده این پلتفرم محبوب جوانان آمریکایی به دلیل نقض قوانین ضدتروریستی خود بسیاری از ویدئوهای مربوط به توصیه به خواندن نامه بن لادن را حذف کند.

جوانان آمریکایی در این ویدئوها که میلیون ها بازدید داشته یکدیگر را توصیه به خواندن نامه 21 سال پیش اسامه بن لادن خطاب به مردم آمریکا می کنند.

این موج در پی عملیات اخیر طوفان الاقصی و حملات مرگبار اسراییل به نوار غزه طی 40 روز گذشته به راه افتاده که موجی از خشم و انزجار از اسراییل را در بین قشر زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج اقبال جوانان آمریکایی به نامه 20 سال پیش بن لادن به مردم آمریکا

موج اقبال جوانان آمریکایی به نامه 20 سال پیش بن لادن به مردم آمریکا