مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 22:402023-11-18فرهنگي

برگزیدگان سومین مسابقه ادبی «آواز ققنوس» معرفی شدند


برگزیدگان سومین مسابقه ادبی «آواز ققنوس» از سوی مدیریت آفرینش های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، برگزیدگان سومین مسابقه ادبی آواز ققنوس از سوی مدیریت آفرینش های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

این مسابقه که به بازآفرینی افسانه های بومی ایران اختصاص داشت به مناسبت 18 تیر روز ملی ادبیات کودک و نوجوان و نکوداشت مهدی آذریزدی نویسنده نام آشنای کودکان و نوجوانان طراحی و برگزار شد.

فراخوان سومین مسابقه آواز ققنوس تیر 1402 منتشر شد و تا 30 شهریور در مجموع 314 اثر در قالب داستان کوتاه و شعر به دبیرخانه این رویداد ادبی رسید.

داوران بخش داستان را عالمه میرشفیعی، مریم کوچکی و مریم اسلامی و داوران بخش شعر را طاهره شهابی، فاطمه ناظری و مریم علایی تشکیل دادند.

محورهای مورد توجه داوران در بررسی و انتخاب آثار برتر به این شرح است: برخی از آثار، تنها بازنویسی بودند و با توجه به این که بازآفرینی افسانه های بومی ایران در مسابقه مورد تأکید بود، رتبه مناسبی کسب نکردند، برخی آثار به بازنویسی و بازآفرینی از کلیله و دمنه، مثنوی، گلستان سعدی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان سومین مسابقه ادبی «آواز ققنوس» معرفی شدند

برگزیدگان سومین مسابقه ادبی «آواز ققنوس» معرفی شدند