مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 19:502023-11-06سياسي

اهدای عضو جوان ساکن قشم


رییس واحد اهدا عضو استان هرمزگان از انجام یک مورد اهدا عضو در بامداد امروز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، دکتر محمود حسین پور رییس واحد اهدای عضو هرمزگان امروز گفت: مصیب گندمکار ششده، جوان 38 ساله اهل فسا و ساکن جزیره قشم، در تاریخ 25 مهر با مشکل سردرد شدید و ناگهانی، به بیمارستان شهید محمدی مراجعه و در بخش اورژانس این بیمارستان پذیرش و اقدامات تشخیصی از قبیل سی تی اسکن مغز، آزمایشات و مشاوره های تخصصی برای وی انجام می شود.

بر اساس گزارش سی تی اسکن انجام شده؛ این جان آفرین عزیز به دنبال افزایش فشار داخل مغز، دچار آنوریسم عروق مغزی و متعاقب آن پارگی عروق و خوریزی مغز می شود و با توجه به وسعت و پیشرفت خونریزی، بیمار در تاریخ 7 آبانماه توسط پزشک معالج عمل می شود اما، شدت آسیب وارده به سلول های مغزی به حدی بوده که حتی بعد از عمل هم، حال بیمار بهبود نیافته و بیمار دچار افت سطح هوشیاری می شود.

به رغم اقدامات درمانی انجام شده برای این جان آفرین گرانقدر، مرگ مغزی وی در تاریخ 13 آبان توسط چهار پزشک متخصص جراحی و داخلی مغز و اعصاب، متخصص داخلی و متخصص بیهوشی تایید می شود.

دکتر حسین پور در ادامه افزود: با ایثار خانواده گندمکار ششده و رضایت آنها جهت اهدا اعضاء بدن فرزندشان به بیماران نیازمند عضو پبوندی، بامداد امروز، طی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای عضو جوان ساکن قشم

اهدای عضو جوان ساکن قشم