مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 13:512023-10-31اقتصادي

بازارچه بانوان نیکوکارآسایشگاه کهریزک برپا می شود


چهل و نهمین بازارچه پاییزه بانوان نیکوکار مؤسسه خیریه کهریزک با حضور جمعی از بانوان نیکوکار از روز چهارشنبه 10 آبان 1402 آغاز به کار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس، چهل و نهمین بازارچه پاییزه بانوان نیکوکار مؤسسه خیریه کهریزک، با هدف جذب کمک های مردمی به نفع 3200 سالمند، معلول، بیمار ام اس، کودک معلول ذهنی و کودک اختلال اتیسم ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک و همچنین ترغیب و تشویق بانوان به تولید محصولات خانگی، با حضور جمعی از بانوان نیکوکار از روز چهارشنبه 10 آبان ماه کار خود را آغاز می کند.

این بازارچه هر روز از ساعت 9 صبح الی 5 بعد ازظهر در 60 غرفه توسط بانوان نیکوکار آسایشگاه خیریه کهریزک اداره می شود و سعی دارد با به تصویر کشیدن کار دست معلولان و سالمندان و همچنین بانوان نیکوکار در بخش های مختلفی همچون پوشاک، لوازم منزل، کتاب، طلا وجواهرات، صنایع دستی، تهیه شیرینی های خانگی، محصولات غذایی، گلسازی، آشپزی و.

نقش کوچکی در همدلی با معلولان و سالمندان ایفا کنند.

در پایان لازم به یادآوری است که این بازارچه تا روز یکشنبه 14 آبان ماه ادامه خواهد داشت و علاقمندان جهت بازدید از آن می توانند به نشانی تجریش – خ ولیعصر- باغ فردوس– کوچه طوس – کوچه ستاره پلاک3 دفتر گروه بانوان نیکوکار مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازارچه بانوان نیکوکارآسایشگاه کهریزک برپا می شود

بازارچه بانوان نیکوکارآسایشگاه کهریزک برپا می شود