مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 10:402023-11-21اجتماعي

نصف جهان با بارش های شب گذشته نفس تازه کرد


هوای نصف جهان با بارش های شب گذشته از آلودگی رها شد و شاخص کیفی هوای کلان شهر اصفهان بر اساس داده های 16 ایستگاه سنجش در 24 ساعت منتهی به ساعت هفت صبح با میانگین 64 AQI وضعیت قابل قبولی را نشان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، هوای شهر اصفهان که در روزهای گذشته آلودگی و ناسالمی داشت و توسط ذرات معلق و آلاینده ها تسخیر شده بود و نفس کشیدن برای شهروندان را سخت کرده بود اکنون با باراش رحمت الهی سالم شده است.

امروز در پی بارش باران و وزش باد در روز گذشته مردم شهر اصفهان می توانند آسمان آبی با ابرهای سفید  را بدون مزاحمت آلودگی و ذرات معلق ببینند و روزی بانشاط و سالم را سپری کنند.

شاخص کیفی هوای کلان شهر اصفهان بر اساس داده های 16 ایستگاه سنجش در 24 ساعت منتهی به ساعت هفت صبح امروز سه شنبه سی آبان ماه با میانگین 64 AQI وضعیت قابل قبول را نشان می دهد.

بر اساس داده های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان شهر در ایستگاه پایش خیابان های 25 آبان و میرزا طاهر و سپاهان شهر با 23، میدان انقلاب با 34، خیابان پروین اعتصامی با 36، رهنان با 33، دانشگاه صنعتی با 34، خیابان زینبیه با 46، خیابان های فیض و فرشادی با 35، بولوار کاوه با 32، کردآباد با 27 و ولدان با 21 مبارکه با 29 AQI در وضعیت پاک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصف جهان با بارش های شب گذشته نفس تازه کرد

نصف جهان با بارش های شب گذشته نفس تازه کرد