مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 18:452023-11-06اقتصادي

ضرورت برخورد جدی با افراد پرخطر در اقتصاد


دبیر شورای عالی مقابله و پیشگیری از جرایم پولشویی و تامین مالی تروریسم کشور اعلام کرد: باید با افراد پرخطر در حوزه اقتصادی برخورد شود.

- دبیر شورای عالی مقابله و پیشگیری از جرایم پولشویی مطرح کرد ضرورت برخورد جدی با افراد پرخطر در اقتصاد دبیر شورای عالی مقابله و پیشگیری از جرایم پولشویی و تامین مالی تروریسم کشور اعلام کرد: باید با افراد پرخطر در حوزه اقتصادی برخورد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هادی خانی در مراسم افتتاحیه دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه، خصوصی سازی و معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور (کیش اینوکس 2023) اظهار کرد: روح قوانین مبارزه با پولشویی و تروریسم چند بخش را مورد توجه قرار داده است.

یکی از آن ها این است که اقتصاد پنهان را مورد شناسایی قرار می دهد و اگر از شفاف سازی در اقتصاد حمایت صورت بگیرد.

وی افزود: کشور ما با وجود تحریم های ظالمانه اقدامات گسترده ای در حوزه شفاف سازی و رقابت پذیری سالم در اقتصاد انجام شده که لازم است این اقدامات مستندسازی شود و بتوانیم منافع کشور را در خارج از مرزها دنبال کنیم.

خانی با اشاره به ظرفیت های قانونی برای حمایت از اقتصاد شناسنامه دار ادامه داد: ظرفیت برخورد با افراد پرخطر در حوزه اقتصاد و در قانون تکلیف داریم که این افراد را شناسایی کرده و مانع این شویم که رفتارهای آن ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت برخورد جدی با افراد پرخطر در اقتصاد

ضرورت برخورد جدی با افراد پرخطر در اقتصاد