مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 11:152023-10-25سياسي

ثبت نام قطعی 236 داوطلب نمایندگی در حوزه های انتخابیه استان زنجان


دبیر ستاد انتخابات استان زنجان گفت: 236 نفر از حوزه های انتخابیه استان در پایان ششمین روز از نام نویسی نهایی از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی، - ایسنا/زنجان دبیر ستاد انتخابات استان زنجان گفت: 236 نفر از حوزه های انتخابیه استان در پایان ششمین روز از نام نویسی نهایی از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی، ثبت نام خود را قطعی کردند.

ولی اله رحیمی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه تاکنون از حوزه انتخابیه زنجان و طارم 138 داوطلب، ابهر، خرمدره و سلطانیه 41 داوطلب، ماهنشان و ایجرود 35 داوطلب و خدابنده 22 داوطلب ثبت نام خود را قطعی کرده اند، اظهار کرد: آمار ثبت نامی ها با تاخیر در سامانه وزارت کشور ثبت و جمع بندی پس از ثبت نهایی در وزارت کشور اعلام می شود، ساعت 18 چهارشنبه سوم آبان ماه، مهلت یک هفته ای ثبت نام نهایی نمایندگی مجلس به پایان می رسد.

وی افزود: پس از ثبت نام داوطلبان، کار هیئت های اجرایی و نظارتی برای بررسی صلاحیت ها آغاز می شود و داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی می توانند پس از تایید شورای نگهبان، حوزه انتخابیه خود را یک بار تغییر دهند.

این مسئول ادامه داد: مرحله ثبت نام نهایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، از 27 مهر به مدت یک هفته در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام قطعی 236 داوطلب نمایندگی در حوزه های انتخابیه استان زنجان

ثبت نام قطعی 236 داوطلب نمایندگی در حوزه های انتخابیه استان زنجان