مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 14:072023-11-03سياسي

وزیر نیرو: مشکل تنش آبی در 50 درصد کردستان مرتفع شده است


موضوع تنش آب 50 درصد استان به صورت 100 درصد حل و تا 1420 مشکل تنش آبی نخواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بانه، محرابیان در افتتاحیه طرح های وزارت نیرو در کردستان در بویین بانه اظهار کرد: میهن دوستی و پایداری مهمترین ویژگی مردم کردستان است و از اینکه در خدمت این مردم هستیم به خود افتخار می کنیم.

وی تصریح کرد: در فرهنگ مردم کردستان آب دارای جایگاه ویژه بوده و مراسم های مختلفی در طول تاریخ در تمدن مردم کردستان جا دارد و ما به عنوان متولی حوزه آب وظیفه داریم آب را به خوبی مدیریت کنیم.

وزیر نیرو تصریح کرد: در وزارت نیرو از سال های گذشته پروژه های مختلفی برای مدیریت آب اجرا شده است و وظیفه خود می دانیم در این راستا تمام توان خود را بکار گیریم.

وی افزود: افتتاح یک زنجیره و رشته پروژه از مرحله مهار سدسازی تصفیه خانه ها و تامین آب در بخش شرب، کشاورزی و تصفیه خانه های فاضلاب برای بازچرخانی مصرف آب باشد.

به گفته وزیر نیرو، در بخش آب در سفر گذشته 11 مصوبه داشتیم که 9 مصوبه آن به طور کامل انجام شده است و پروژه های آبرسانی روستایی هم مستمرما در حال انجام است.

محرابیان ادامه داد: سه پروژه در مصوبه سفر طرح های فاضلاب استان است که این مهم هم اخذ شده و در سال 1403 این پروژه ها اضافه و عملیات اجرایی آن شروع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر نیرو: مشکل تنش آبی در 50 درصد کردستان مرتفع شده است

وزیر نیرو: مشکل تنش آبی در 50 درصد کردستان مرتفع شده است