مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 00:152023-11-14سياسي

برترین های بیست ویکمین جشنواره پایان نامه های دینی و قرآنی کشور معرفی شدند


شامگاه 23 آبان ماه در مراسم اختتامیه بیست ویکمین جشنواره پایان نامه های دینی و قرآنی کشور که در تالار خیام دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان برگزار شد، - ایسنا/کرمان شامگاه 23 آبان ماه در مراسم اختتامیه بیست ویکمین جشنواره پایان نامه های دینی و قرآنی کشور که در تالار خیام دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان برگزار شد، برترین های این جشنواره معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام اصغر عسکری، امام جمعه رفسنجان در این مراسم با تأکید بر این که پژوهشگران قرآنی باید قرآن را به صحنه عمل و اجرا بیاورند، گفت: دشمنان نتوانستند قرآن را از ما بگیرند اما تلاش کردند کاربرد قرآن را تغییر دهند که موفق هم بودند.

قرآن باید در دانشگاه ها و مراکز علمی و محافل ما به عنوان کتاب مطرح مورد بررسی قرار گیرد اما در محافل ترحیم از آن استفاده می شود.

وی با اشاره به اینکه پیامبراسلام صلی الله علیه و آله فرمودند خانه های خود را با تلاوت قرآن روشن کنید ، گفت: قرآن باید در مراکز علمی و پژوهشی مورد بحث قرار گیرد و از اشارات قرآن بتوانیم روزنه های بزرگی به سوی معارف قرآنی برای خود باز کنیم.

امام جمعه رفسنجان تأکید کرد: قرآن کتاب هدایت است و هیچ موضوع مشکوکی در قرآن وجود ندارد ولی متاسفانه قرآنی که این همه برهان و دلایل روشن برای هدایت جامعه دارد، مورد غفلت قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های بیست ویکمین جشنواره پایان نامه های دینی و قرآنی کشور معرفی شدند

برترین های بیست ویکمین جشنواره پایان نامه های دینی و قرآنی کشور معرفی شدند