مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 16:302023-10-28سياسي

رزمایش اقتدار 1402 نیروی زمینی ارتش پایان یافت


رزمایش اقتدار 1402 نیروی زمینی ارتش که متناسب با تغییر در سازمان رزم نزاجا به مدت 2 روز در منطقه عمومی نصرآباد برگزار شد، با اجرای موفقیّت آمیز مأموریت های طراحی شده، - پایان یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، رزمایش اقتدار 1402 نیروی زمینی ارتش که متناسب با تغییر در سازمان رزم نزاجا، به مدت 2 روز در منطقه عمومی نصرآباد برگزار شد، با اجرای موفقیّت آمیز مأموریت های طراحی شده به پایان رسید.

مطابق با ساختار رزم سازمانی جدید نزاجا 4 ویژگی دور زن، دقیق زن، هوشمندی، قابلیت اتوماسیون و شبکه محور شدن تجهیزات در این رزمایش مورد بررسی و ارزیابی میدانی قرار گرفت.

بنابراین گزارش؛ در این رزمایش یگان های پیاده، زرهی، موشکی، توپخانه، هوانیروز، پهپاد، مهندسی، جنگ الکترونیک، جنگ نوین، سایبر، فاوا، با پشتیبانی ترابری هواپیماهای نیروی هوایی ارتش به اجرای مأموریت پرداختند و در نهایت با تأیید ارزیابان و فرماندهان نیروهای مسلح این رزمایش به کار خود پایان داد.

سخنگوی رزمایش اقتدار 1402 نیروی زمینی ارتش در خصوص دستیابی به اهداف این رزمایش اظهار کرد: ارزیابی سطح توانمندی یگان های رزمی و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش، مرور تاکتیک های رزم زمینی، برآورد عملیاتی تسلیحات جدید، ارتقای توان بازدارندگی در مواجهه با تهدیدات نوین از جمله ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش اقتدار 1402 نیروی زمینی ارتش پایان یافت

رزمایش اقتدار 1402 نیروی زمینی ارتش پایان یافت