مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 19:502023-10-26سياسي

بهره مندی 32 میلیون نفر در کشور از پوشش بیمه رایگان


مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی بیمه سلامت گفت: پنج دهک اول جمعیتی کشور که بیش از 32 میلیون نفر را شامل می شود، از پوشش رایگان بیمه سلامت برخوردارند.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی بیمه سلامت گفت: پنج دهک اول جمعیتی کشور که بیش از 32 میلیون نفر را شامل می شود، از پوشش رایگان بیمه سلامت برخوردارند.

وحید پورشاسب، پنجشنبه 4 آبان ماه در آیین افتتاح ساختمان جدید بیمه سلامت خمین، اظهار کرد: سازمان بیمه سلامت یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

در سال 1373 قانون بیمه همگانی به تصویب مجلس رسید و در سال 1374 سازمان بیمه خدمات درمانی شکل گرفت و در سال 1391 و در راستای ارتقای رفاه اجتماعی، به سازمان بیمه سلامت تبدیل شد.

وی با اشاره به اتفاقات دو سال گذشته در نظام سلامت کشور و سازمان بیمه سلامت، ادامه داد: طبق دستور رییس جمهور مقرر شد تمامی مردم تحت پوشش بیمه قرار بگیرند که از معدود کشورهایی هستیم که این اتفاق در آن رخ می دهد و 45 میلیون نفر از جمعیت کشور تحت پوشش بیمه قرار گرفته اند.

نکته مهم اینکه با حمایت مجلس بیمه 5 دهک نخست جمعیتی اول کشور رایگان است که جمعیتی بالغ بر 32 میلیون نفر را شامل می شود.

وی با اشاره به توزیع سالانه حدود 22 میلیون دفترچه توسط این سازمان، افزود: خدمات سازمان بیمه سلامت به خصوص در حوزه نسخه نویسی الکترون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 32 میلیون نفر در کشور از پوشش بیمه رایگان

بهره مندی 32 میلیون نفر در کشور از پوشش بیمه رایگان